فصلنامه علمی
برنامه ریزی درسی
بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها

فرزانه نوروزی؛ شهرناز بخشعلی زاده؛ زینب قربانی سی سخت

دوره 4، شماره 4 ، مهر 1389، ، صفحه 239-249

https://doi.org/10.22061/tej.2010.316

چکیده
  تحقیق حاضر، با هدف بررسی نقش آموزش مبتنی بر بازنمایی­های چندگانه و اثرات آن روی درک دانش­آموزان از کسرها، و عملکرد­شان در حل مسائل شامل کسر اجرا گردید. شرکت کنندگان در این مطالعه 40 دانش­آموز دختر بودند که در دو مدرسه ابتدایی و در دو کلاس پایه چهارم درس می­خواندند. روش تحقیق استفاده شده در این تحقیق، تلفیقی از دو روش کمّی و کیفی ...  بیشتر