فصلنامه علمی
شایستگی حرفه ای معلمان
مطالعه موردی درباره باورهای یک معلم دوره آموزش پیش از خدمت راجع به نقش بازخورد تصحیح کننده

ساسان بالغی زاده؛ سعید رضایی

دوره 4، شماره 3 ، تیر 1389، ، صفحه 213-219

https://doi.org/10.22061/tej.2010.1357

چکیده
  مطالعات اخیر حاکی از علاقه وافر محققین در انجام پژوهش در زمینه افکار معلم می­باشد. پژوهش حاضر یک مطالعه موردی است که به دنبال نوع تفکرات یک مدرس پیش از خدمت کانون زبان ایران پیرامون بازخوردهای تصحیح کننده      می­باشد. بدین منظور معلمی با نام مستعار علی قبل از شرکت در دوره آموزش تدریس پیش از خدمت که توسط کانون زبان ایران ...  بیشتر