فصلنامه علمی
فناوری آموزش- آموزش مهندسی
شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد تدریس استادان با تأکید بر آموزش مهندسی

موسی محمودی صاحبی؛ صادق نصری؛ حمید قلی نیا قلزم

دوره 7، شماره 3 ، تیر 1392، ، صفحه 203-212

https://doi.org/10.22061/tej.2013.156

چکیده
  ارزشیابی مستمر از کیفیت تدریس استادان، تاثیر به سزایی بر ارتقای کیفیت آن ها دارد. نحوه اجرای ارزشیابی و معیارهایی که برای ارزیابی استفاده می شود به نوبه ی خود بسیار مهم است. در این تحقیق ضمن بررسی روش های رایج برای ارزیابی کیفیت تدریس، معیارهای جدیدی پیشنهاد می گردد. تحقیق حاضر سعی بر آن دارد تا با انتخاب افراد مورد مطالعه در رشته های ...  بیشتر