[1] Naderi Faraani S., An introduction to distance learning: distance learning instituon of Iran, 2004, p.139. ]2 ]حسینی علی اصغر، م احبی پیرامون مفاهی ، اصول و راه ردهای آموزش از راه دور دومین دوره آموزش مؤسسان و مددران مراکز آموزش از راه دور، وزوات مووود در کرابخانه مرکز آموزش از راه دور تهران، .8894 [3] Pintrich P.R. and DeGroot E.V., Motivational andself-regulated learning components of classroomacademic performance, Journal of Educational Psychology, Vol.82, 1990, pp.33-40. [4] Zimmerman B.J. and Martinez-Pons M., Student differences in self-regulated learning: Relating grade, sex, and giftedness to self-efficacy and strategy use, Journalof Educational Psycholog, Vol.80, 1990, pp.51-59. [5] Zimmerman B.J., Self-regulated learning and academic achievement: An overview, Educational Psychologist, Vol.25, 1990, pp.3-17. [6] Ceary T. and Segg P.C., self-regulation, motivation and math achievement in middle school: variations across grade level and math content, journal of school psychology, Vol.47, 2009, pp.291-314. ]7 ]ر یس سعدی و ر یس حسن ،بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مقطب مروسطه شهر همدان،پادان نامه کارشناسی ارشد،روانشناسی تربیری، دانشکده روانشناسی و علوا تربیری دانشگاه عالمه ط اط ا ی،8891 ، صفحه 335 [8] Fadelmulea F.Z., Educational motivation and student's achievement goal orientations, Vprocedia social and behavioral science, 2010, pp.859-863. ]8 ]هرناندزکاراوس و مادور راشمی، دادگیری برای هزاره نودن چااشهای آموزشی در قرن 51 ،مررومان: کیق ادی مرضیه، بوشهری علیرضا و وحیدی مطلق وحید، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنادب دفاعی، مرکز مطااعات و برنامه ردزی اسرراتژدک، تهران،8894 ،صفحه 25 ]83 ]عسگری موسی، اهمیت فعالیت فراگیرنده در آرای تربیتی، مجله رشد دوره 56 ،شماره59 ،اردیبهشت .54 صفحه، 8811 [11] Ingram D. and Ingram K.A., whole word approach to phono logical intervention language, speech & hearing, services in the school, in: Howade C ., Bottecher J., Jorraine L., Schen K., Rogers P. and Berg G.A., (Eds.), encyclopedia of distance learning, Vol.32,2008, pp.271-283. [12] Sieber V. and Andrew D., Learning technologies and learning theories, in: Howard C., Boettcher J., bJorraine L., Schen K., Rogers P. and Berg G., (Eds.), encyclopedia of distance learning, published in the United States of America, Vol.3, 2005, p.1255. [13] Boyle T.D., Design for multimedia learning, in: Howard C., Bottcher J., Jorraine L., Schenk K., Ogers P. and Berg G.A., encyclopedia of distance learning, published in the United States of America, Vol.3, 2008, p.1162. [14] Gold D., But when do you teach Grammar?, Allaying community concerns about pedagogy, English journal (High school Edition), Urbana, Vol.95.No.6, 2006. تأثیر آموزش چند رسانه ای و سخنرانی ... نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، سال ششم، جلد 6 ،شماره 1 ،پاییز 1109 04 ]81 ]محمدی شهناز علی، مقااه آموزش از راه دور چش اندازی وددد، نشرده سالا،8877 ،صفحه1 ]81 ]باقری ناصر، هن اردابی مقیاس انگیزش پیشرفت تحصیلی بین دانش آموزان دبیرسران های تهران، پادان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روان شناسی و علوا تربیری دانشگاه تربیت معل کرج، 8878 ]87 ]بیگی رضا، مقادسه میزان عزت نفس و دادگیری خود تنظیمی دانش آموزان در طرح ارزشیابی توصیفی)کیفی( با ارزشیابی کمی، پادان نامه کارشناسی ارشد چاپ نشده، تهران، دانشکده روان شناسی و علوا تربیری دانشگاه عالمه ط اط ادی )ره(، 8899. ]89 ]حسینی نسب سید داود، رامشه سید محمد حسین، بررسی ارت اط بین مؤافه های دادگیریخود-نظ داده شده با هوش، م له علوا اورماعی و انسانی دانشگاه شیراز، دوره 1 ،شماره 16، 8878 ،صفحه های 69 اای 85 ]88 ]اا رزی شهال و سامانی سیامک، بررسی و مقادسه باورهای انگیزشی و راه ردهای دادگیری خودتنظیمی برای دادگیرندگان در میان دانش آموزان دخرر و پسر مقطب راهنمادی مراکز تیزهوشان شهر شیراز، م له علوا اورماعی و انسانی دانشگاه شیراز، دوره 15 ،شماره1، 8879 ]23 ]نیکدل فرزانه، بررسی و مقادسه خودتنظیمی دادگیری و سازگاری در دانشآموز کاربر ادنررنت و غیرکاربر دبیرسرانهای پسرانه شهر تهران، پاداننامه کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه تربیت معل ، 8891 [21] Sankaran S., impact of learning strategies and motivation on performance: Astudy in webbased instruction, journal of instructional psychology, Available at: http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m.FC G/is328/aiv937.574/pg9/? Tag=content: col1. 2001. [22] Roman O., Wallace T.L., Helmic I., Carey L.M.A. and Dkins L., study procrastination ,achievement, and academic motivation in webbased and blended distance learning,Available at: www.elsevier.com., 2005. [23] Rovia A.P., Ponton M. and Jason D.A., comparative nalisis of students motivation in traditional classroom and e- learning courses, International journal on E-learning, Available at: http//www.eric.edu.gov., 2007. ]24 ]تقیزاده ع اس، بررسی رابطه بین دادگیری خود تنظیمی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در نظااهای آموزشی از راه دور و سنری دبیرسرانهای پسرانه شهر کاشان، پاداننامه کارشناسی ارشد رشره تکنواوژی آموزشی دانشگاه عالمه ط اط ا ی )ره(، 8898 ]21 ]سرمد زهره، آمار اسرن اطی گزدده تحلیلهای تک مرغیری، تهران، انرشارات سمت، 8894 [26] Hyuksoon S., the effects of learner's prior knowledge, self regulation, and motivation on learning complex multimedia learning environments, Available at: http://www.proquest.com/en.US/products/disser tations/individuals.shtml., 2010. ]27 ]توکلیزاده وهانشیر، بررسی اثر بخشی آموزش راه ردهای دادگیری خودتنظیمی بر وضعیت سالمت روانی، س ک اسناد و خودکارآمدی دانشآموزان پسر سال دوا راهنمادی شهر مشهد، پاداننامه دکرری روانشناسی تربیری دانشگاه عالمه ط اط ا ی )ره(، .8897 [28] Mark M. and Ron O., Promoting self-regulated learning in an on –line environment, Retreived from 2009/1/1, Available at: www.eric.edu.gov. 2001.
Send comment about this article