]1 ]حائریزاده دیریه بیگم و محمدحسین لیلی، تدکر دو و حل دوقانه مسأله، چاپ پنیم، نشر نی،1310. ]2 ]سلطانی ایرج، اثربسشی آموزشی در سازمانهای هنعتی وتولیدی، میله تدبیر، سازمان مدیریت هنعتی، شماره 330 ،1313 ،هدحههای 20 الی10ن ]3 ]ابیلی ددایار، میزگرد: مدیران کارآفرین، ماهنامه تدبیر، شماره 66 ،1335 ،هدحههای 41 الی 59ن ]4 ]ابطحی سیدحسین، آموزش و بهسازی منابع انسانی، چاپ اول، مؤسسه مطالعه و برنامهریزی آموزشی، سازمان گسترش و نوسازی هنایع ایران، 1301. ]5 ]یاریگر روش حسین، دیدگاهها و رویکرد های جدید و قدیم به ارزشیابی آموزشی، میله مشعل، نشریه وزارت ندت، شماره 213 ،1311 ،هدحههای49 الی52ن [6] De Boer A.Lن ,Coetzee H.S. and Coetzee H, Teaching Cataloguing and Classification at the University of Pretoria: Thinking Preferences of Second Year Students, Journal Title Libri , ISSN 0024-2667,Vol.51,2001, pp.114-123. [7] Horak E. and Du Toit J.W., A study on the thinking styles and academic performance of civil engineering students, Journal of the South African Institution of Civil, Vol.44, 2002, pp.55-64. [8] De Boer A.L. and Van Den Berg D., The value of the Herrmann brain dominance instrument (HBDI) in facilitating effective teaching and learning of criminology, Acta Criminological, Vol.14, 2001, pp.119-129. [9] Lumsdaine E. and Binks M., Teaching Entrepreneurship to Engineers, American Society for Engineering Education, Available at: Http://www.innovationtoday.biz/pubs/-3554- Final- ASEE. pdf., 2003. [10] Chuang L.L., Whole- brain path to language learning: an English instruction model, Journal of Educational Technology & Society, Vol.2, 2006, pp.1-5. [11] Clayton P. and Kimbrell J., Thinking preferences as diagnostic and learning tools for managerial styles and predictors of auditor success, Managerial Finance,Vol.33, 2007, pp.921-934. [12] Harris L.V., Sadowski M.A. and Birchman J.A., A Comparison of Learning Style Models and Assessment Instruments for University Graphics Educators, Engineering Design Graphics Journal, Vol.76, 2005, pp.14-24. [13] Herrmann N., the Whole Brain Business Book, McGraw-Hill, United States of America, 1996. [14] Bunderson C.V., The validity of the Herrmann Brain Dominance Instrument, in Herrmann, The creative brain, (2nd edition), Appendix A, USA, 1995, pp.337-379. [15] Herrmann N., the Creative Brain, 5th Ed, Brain Books, USA, 1995. [16] Munro M. and Coetzee M.H., Mind the Gap: Beyond Whole-brain learning, Tshwane University of Technology & University of Pretoria, Vol.21, 2007, pp.92-108. [17] Kyprianidou M., Demetriadis S., Pombortsis A. and Karatasios G., Pegasus: designing system for supporting group activity, Multicultural Education & Technology Journal, Vol.3, 2009, pp.47-60. [18] Phillipus oosthuizen M., An investigation into facilitating learning via the whole brain model in the study unit of tooth morphology, first E.D, University of Pretoria, 2001. [19] De Boer A., Steyn T. and Du Toit P.H., Whole brain teaching for whole brain learners, South African Journal for Higher Education,Vol.15, 2001, pp.188-193. [20] Shelnutt J.W., Middleton S., Buch K. and Lumsdaine M., Forming student project teams based on Herrmann Brain Dominance results, Proceedings of American Society for Engineering Education (AEE) Annual conference, Available at: www.hbdi.co.za/ documents /deboervdb.pdf., 1996. ]21 ]داکی غومر ا، روش تحقیق در مدیریت، انتشارات بازتاب، چاپ سوم، 1311.
Send comment about this article