]1 ]داود اف ردیـش، آمـوزش فیزیـک، ترجمـه و تــألیف: احمدی فاطمه، احمدی محمد، تهران، دانشگاه تربیـت دبیر شهید رجائی، 1322. ]2 ]آقا زاده محرم، راهنمایی روشهای نـوین تـدریس )بـر پایه پژوهشهای مغز محـور، سـاخت گرایـی از طریـق همیاری، فراشناخت و ... (، تهران، نشر آییش، 1324. [3] Kulik J, Kulik C.L.C and Cohen P.A.A, Metaanalysis of Outcome Studies of Keller’s Personalized System of Instruction, American Psychologist, Vol.34, 1979, pp.307-318. [4] Slavin R.E, When does cooperative learning increase student achievement?, Psychological Bulletin, Vol. 94, 1984, pp.429-445. ]5 ]بلوم بنیامین اس، اصول علمی طبقهبندی هدفهای تربیتی، ترجمه: رضوی مسعود، دانشسرای عالی سابق تهران، 1346. ]6 ]بلوم بنیامین اس و دیگران، ارزشیابی تکوینی و ارزشیابی مجموعی از آموختههای دانشآموزان، ترجمه: عظیمی ابراهیم، تهران، انتشارات دانشگاه تربیت معلم، 1355. [7] Keller F.S., Goodbye Teacher, Journal of Applied Behavior Analysis, No.1, 1968, pp.79- 89. [8] Willem-Paul B., Rae A. and Kumar Y., WebBased Implementation of Instruction: A Case Study of Teaching Mathematics in an Online Learning Environment, International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, Vol.2, No.1, 2007. [9] Grant K.L. and Spencer E.R., The Personalized System of Instruction: Review and application to distance education, International Review of Research in Open and Distance Learning ,Vol.4, No.2, 2003. ]19 ]دفتر تألیف و برنامهریزی درسی، کتاب کار و راهنمای مطالعه دانشآموز- سال دوم آموزش متوسطه، تهران، مؤسسه فرهنگی فاطمی، 1320 . ]11 ]واحد پژوهش و برنامهریزی کتابهای میکرو طبقهبندی، فیزیک پایه )شامل مباحث فیزیک 3و2و1 ،) تهران، انتشارات بینالمللی گاج، 1320. ]12 ]محتشم محمد، پرسشهای چهار گزینهای فیزیک )2 ،)تهران، انتشارات اندیشه سازان، 1321 . ]13 ]سیف علیاکبر، اندازهگیری و سنجش در علوم تربیتی، چاپ هفدهم، تهران، نشر دانشگاه پیام نور، .1324 ]14 ]سازمان پژوهش و برنامهریزی درسی، خودآموز فیزیک )2 )و آزمایشگاه- سال دوم متوسطه، تهران، دانشپژوه، 1324. ]15 ]دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسـی، آزمـایشهـای فیزیک )2 )سال سوم نظـام جدیـد آمـوزش متوسـطه، تهران، شرکت چاپ و نشر ایران، 1304. [16] Bangert-Drowns R.L, and Kulik C.L.C., Effectiveness of Computer-Base Education in Secondary Schools, Journal of Computer-Based Instruction, Vol.12, 1983, pp.59-68. [17] Bloom Benjamin S, the 2 Sigma Problem: The Search for Methods of Group Instruction as Effective as One- to- One Tutoring, Educational Researcher, Vol.13, 1982. [18] Conrad H.J., Holt B.J. and Hatten J.D., Journal of Curriculum and Instruction (JOCI), Vol.2, No.2, 2008.
Send comment about this article