[1] Krippner S., Dreams and Creativity, Encyclopedia Of Creativity,vol 1,San Diego, 1999, pp. 597-606 . ]2 ]عظمتی حمیدرضا، اصول طراحی پارکهای شهری مبتنی بر ارتقاء خالقیت کودکان، پایاننامه دکتری، دانشکده معماری و شهرسازی، دانشگاه علم و صنعت ایران، 1387 ، صفحه 41. [3] Balke E., play and the arts : the importance of the unimportant, Childhood Education,Vol.73, No. 6, 1997, pp. 355-360. [4] Trevlas E., Matsouka O. and Zachopoulou E., Relationship between playfulness and motor creativity in preschool children, Routledge, part of the Taylor & Francis Group, Early Child Development and Care , Vol. 173, No. 5, 2003, pp. 535-543 . [5] Alexander Ch., Sara I., Murray S. and Max J., Ingrid Fiksdahl-King and Shlomo Angel, A Pattern Language, New York, Oxford University Press, 1977, p. 368. قابهای شفاف رنگی متحرک پنجره اصلی مینو شفایی و همکار 216 نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، سال چهارم، جلد 4 ،شماره 3 ،بهار 9331 [6] Paulus P., Groups, Teams, and Creativity: the creative potential of idea-generating groups, Applied Psychology :An International Review, Vol. 49, 2000, pp. 237-262. [7] Mamykina L., Candy L. and Edmonds E., Collaborative-Creativity, Communication Of the ACM, Vol. 145, No .10, 2002, pp. 96-99. [8] Arnone Marilyn P., Using Instructional Design Strategies To Foster Curiosity, ERIC Clearinghouse on Information & Technology, Syracuse University, 2003. [9] Tamdogon. O.G., Creativity in Education: Clearness in Perception, Vigorousness in Curiosity, Education for Information ,IOS Press, Vol. 24, No. 2-3, 2006, pp. 139-151. [10] Mccoy M., Evans. J. and Gary W., The Potential Role Of The Physical Environment In Fostering Creativity, Creativity Research Journal, Vol .14, No .3, 2002. [11] Shibata S. and Suzuki N., Effects of an In door Plant On Creative task Performance and Mood, Scand g Psychol,Vol. 45, No.5, 2004. [12] Hornecker Eva., Space and Place – Setting Stage for Social Interaction, universiting of Sussex, 2005. [13] Edwards C.P. and Springate K.W., Encouraging creativity in early childhood classrooms, ERIC Digest, Office of Educational Research and Improvement, Washington DC, 1995. ]14 ]دالور علی، روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، ویرایش، تهران، 1387. ]10 ]کرلینجر فرد و پدهازراالزار، رگرسیون چند متغیری در پژوهش رفتاری، ترجمه حسن سرایی، تهران، انتشارات سمت، چاپ اول، 1384. ]16 ]هومن حیدرعلی، تحلیل دادههای چند متغیری در پژوهش رفتاری، تهران، نشر پارسا، 1380. ]17 ]هومن حیدرعلی، مدلیابی معادالت ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، تهران، نشر سمت، 1384.
Send comment about this article