فصلنامه علمی
یادگیری الکترونیکی
شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران

مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری

دوره 13، شماره 4 ، مهر 1398، ، صفحه 891-900

https://doi.org/10.22061/jte.2018.3769.1938

چکیده
  پیشینه و اهداف: در طی سالیان گذشته با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاهد تغییرات بنیادی و فزاینده­ای در آموزش عالی بوده­ایم. امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان بخش جدایی­ناپذیر و تلفیق شده محیط کار و کلاس درآمده و شیوه­های کسب و کار، برقراری ارتباط و یادگیری را تغییر داده است. هنر و علم تعلیم و تربیت با رشد فناوری ...  بیشتر