فصلنامه علمی
واقعیت مجازی
تبیین و سنجش اثربخشی بهره‌گیری از شبیه‌سازی رایانه‌ای بر انگیزش تحصیلی دانشجویان معماری (درس ساختمان 2)

عباس صداقتی؛ بابک مطیعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.22061/tej.2024.10906.3076

چکیده
  پیشینه و اهداف: انگیزش به­عنوان یک عامل محرک­اساسی در یادگیری، نقشی بنیادی در موفقیت­تحصیلی دانشجویان ایفا می‌کند. به­نظر می­رسد دانشجویان دانشکده­های معماری، انگیزش لازم جهت آموختن دروس­نظری و به‌ویژه دروس­فنی و ساختمانی را ندارند. با توجه ­به تفاوت­ماهوی رشته­معماری و به­تبع آن، آموزش آن با سایر رشته­ها، ...  بیشتر