فصلنامه علمی
تهیه و تدوین محتوای الکترونیکی
طراحی چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه های یادگیری الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی

عباس اناری نژاد؛ پرویز ساکتی؛ سید علی اکبر صفوی

دوره 4، شماره 2 ، فروردین 1389، ، صفحه 93-103

https://doi.org/10.22061/tej.2010.1346

چکیده
  هدف کلی این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای ارزشیابی برنامه­های یادگیری الکترونیکی است که با بررسی گسترده پیشینه تحقیقات در زمینه ارزشیابی یادگیری الکترونیکی، 9 سؤال اساسی مورد تأکید قرار گرفت و براساس آنها هفت رویکرد ارزشیابی یادگیری الکترونیکی به شرح زیر شناسایی گردید: رویکرد مورد پژوهی، رویکرد مقایسه با شیوه آموزش سنتی، ...  بیشتر