فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM)

امیرهوشنگ نظرپوری؛ غلامعلی طبرسا

دوره 9، شماره 1 ، دی 1393، ، صفحه 33-40

https://doi.org/10.22061/tej.2014.251

چکیده
  یادگیری الکترونیکی به طور کلی به شیوه­هایی اشاره دارد که از مطالب آموزشی الکترونیک استفاده می­کند. این تحقیق با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه­های استان لرستان که با آموزش الکترونیکی و سیستم­های یادگیری الکترونیکی آشنایی داشته­اند انجام شده است.  با توجه به حجم ...  بیشتر