فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
تأثیر کاربرد نرم‌افزارهای اجتماعی بر ویژگی‌های کلاس‌های درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند

لاله جمشیدی؛ شهربانو خشکاب؛ علی‌اکبر دولتی

دوره 9، شماره 4 ، مهر 1394، ، صفحه 287-307

https://doi.org/10.22061/tej.2015.381

چکیده
  تحقیق با هدف مطالعه تأثیر کاربرد نرم­افزارهای اجتماعی بر ویژگی­های کلاس­های درس سازنده انجام شده است. تحقیق از نوع کاربردی بوده و به روش توصیفی – پیمایشی انجام گرفته است. جامعه تحقیق شامل همه دبیران زن و مرد مدارس متوسطه هوشمند استان سمنان بودند که با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی خوشه­ای، 103 نفر از آنها ...  بیشتر