فصلنامه علمی
برنامه ریزی درسی
بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان

سینا رزاقی اصل؛ مریم فرهادیان

دوره 11، شماره 2 ، فروردین 1396، ، صفحه 125-132

https://doi.org/10.22061/tej.2017.632

چکیده
  برنامه‌های آموزشی دانشگاهی ازجمله آموزشمعماریمتأثر از کیفیت آموزشی و استفاده از اساتید برجسته بوده و شامل واحدهای نظری، عملی و پژوهشی است. یکی از معیارهای ارزش گزاری برنامه‌های آموزشی در سطح بین‌المللی میزان بروندادهای پژوهشی در رده‌بندی بین‌المللی یا QSاست. عدم شناخت ارتباط بین ساختار برنامه آموزشی و میزان بروندادهای پژوهشی ...  بیشتر