فصلنامه علمی
فناوری آموزش- ارزشیابی و آزمون سازی
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان

علیرضا کرمی گزافی؛ جلیل یونسی؛ علی عزیزیان

دوره 4، شماره 1 ، دی 1388، ، صفحه 1-9

https://doi.org/10.22061/tej.2009.1338

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، سنجش اثر بخشی آموزش آزمایشگاه شیمی سال دوم دبیرستان، به وسیله­ نرم­افزار آموزشی و شیوه سنتی بر دانش و نگرش دانش­آموزان است. جامعه­ی آماری، کلیه دانش­آموزان سال دوم دبیرستان شاخه نظری شامل رشته­های تجربی و ریاضی- فیزیک شهر ایلام، در سال تحصیلی 87-86 بوده است. با انجام پیش آزمون مشخص شد که بین دو گروه آزمایش و ...  بیشتر