فصلنامه علمی
کارآقرینی
طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه

محمدصادق موحدی فر؛ مریم تقوایی یزدی؛ محمد صالحی

دوره 16، شماره 3 ، تیر 1401، ، صفحه 619-634

https://doi.org/10.22061/tej.2022.8456.2674

چکیده
  پیشینه و اهداف: امروزه خلق مشترک ارزش فی‌مابین نهادها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها از عوامل مهم رشد اقتصادی و هم‌افزایی حوزه کسب‌وکار و بهبود روابط ذینفعان است. ازاین‌رو این پژوهش به طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه باهدف کاربردی پرداخته است. هدف اصلی محقق در پژوهش حاضر پاسخ به این سؤال است که ابعاد ...  بیشتر

آموزش الکترونیکی- مجازی
اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال

خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ مریم ایزی

دوره 14، شماره 1 ، دی 1398، ، صفحه 135-144

https://doi.org/10.22061/jte.2018.4209.2025

چکیده
  پیشینه و اهداف: نظام آموزشی، در هر دهه­ای با مخاطبان خاص خود به عنوان یادگیرنده مواجه است که این دانشجویان دارای ویژگی­ها، نیازها، علایق و ترجیحات آموزشی خاصی هستند که به نحو قابل ملاحظه­ای سیاست­ها، کمیت و کیفیت خدمات نظام آموزشی را تحت تأثیر خود قرار می­دهد. ظهور پدیده نسلی در مباحث و گفتمان­های عمومی دانشگاهی با مضامینی ...  بیشتر