فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال

خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ مریم ایزی

دوره 14، شماره 1 ، دی 1398، ، صفحه 135-144

https://doi.org/10.22061/jte.2018.4209.2025

چکیده
  پیشینه و اهداف: نظام آموزشی، در هر دهه­ای با مخاطبان خاص خود به عنوان یادگیرنده مواجه است که این دانشجویان دارای ویژگی­ها، نیازها، علایق و ترجیحات آموزشی خاصی هستند که به نحو قابل ملاحظه­ای سیاست­ها، کمیت و کیفیت خدمات نظام آموزشی را تحت تأثیر خود قرار می­دهد. ظهور پدیده نسلی در مباحث و گفتمان­های عمومی دانشگاهی با مضامینی ...  بیشتر