فصلنامه علمی
روانشناسی فناوری آموزش
کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان

علیرضا محمود آبادی؛ هادی ندیمی

دوره 9، شماره 3 ، تیر 1394، ، صفحه 145-153

https://doi.org/10.22061/tej.2015.347

چکیده
  بسیاری از فارغ­التحصیلان دانشگاه­ها، در حوزه کاری خود موفق عمل نمی­کنند؛ که یکی از دلایل آن نداشتن انگیزه تحصیلی و رضایت دانشجویان از شیوه­های تدریس، در دوران تحصیل آنهاست. بنابراین یافتن راهکارهای مؤثر در جهت افزایش انگیزه تحصیلی و رضایت دانشجویان از شیوه­های تدریس از مهم­ترین اولویت­های آموزشی به شمار می­آید. هدف ...  بیشتر

روانشناسی فناوری آموزش
یادگیری تلفیقی و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان

فخرالزمان نعیمی حسینی؛ حسین زارع؛ محمود هرمزی؛ محمدحسین کاوه؛ فرهاد شقاقی

دوره 6، شماره 4 ، مهر 1391، ، صفحه 245-254

https://doi.org/10.22061/tej.2012.194

چکیده
  حفظ انگیزه تحصیلی و رضایت دانشجویان از شیوه های تدریس، تاثیر بسزایی بر موفقیت تحصیلی آنها دارد؛ بنا براین یافتن راهکارهای موفق در جهت افزایش انگیزه تحصیلی و رضایت دانشجویان از شیوه های تدریس، از مهم ترین اولویت های آموزشی به شمار می آیند. هدف از انجام این تحقیق، تعیین تاثیر یادگیری تلفیقی بر انگیزه تحصیلی و رضایت دانشجویان از شیوه ...  بیشتر