فصلنامه علمی
اموزش الکترونیکی- مجازی
1. بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی

عباس منوریان؛ جواد صفویه؛ نرگس آقاخانی؛ جلال رضایی‌نور

دوره 11، شماره 2 ، بهار 1396، ، صفحه 133-148

http://dx.doi.org/10.22061/tej.2017.633

چکیده
  این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌های برندسازی در دانشگاه‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی ‌می‌پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌های  برندسازی یکی از دانشگاه‌های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل مؤثر بر تدوین استراتژی (مرحلة اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای ...  بیشتر