فصلنامه علمی
اموزش الکترونیکی- مجازی
1. شناسایی و رتبه‌بندی موانع اثربخشی آموزش الکترونیکی کارکنان(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کردستان)

محمدشریف محمدی؛ روح اله سهرابی؛ فرهاد سراجی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1397

http://dx.doi.org/10.22061/jte.2019.4173.2016

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف شناسایی و رتبه‌بندی موانع اثربخشی آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان انجام‌گرفته است. جامعه آماری متشکل از مدیران، اساتید دانشگاهی و متخصصین در حوزه‌های موردمطالعه پژوهش بودند که تعداد 29 نفر با استفاده از روش قضاوتی انتخاب گردیدند برای پاسخگویی به سؤالات پژوهش ابتدا با استفاده از مطالعه کتابخانه‌ای و روش مصاحبه، ...  بیشتر

فناوری آموزش- تربیت معلم
2. بررسی میزان برخورداری مدرسان دانشگاه های مجازی از مهارت های تدریس در این دوره ها

فرهاد سراجی؛ رضا موحدی؛ منیر سیاحت خواه

دوره 8، شماره 4 ، پاییز 1393، ، صفحه 245-257

http://dx.doi.org/10.22061/tej.2014.10

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی میزان برخورداری مدرسان دانشگاه­های مجازی ایران با مهارت­های تدریس در این دوره­هاست. مدرسان مجازی برای تدریس اثربخش در محیط مجازی به مهارت های متنوعی نیاز دارند که با توجه به ویژگی­های این محیط، غالبا با مهارت­های تدریس در محیط حضوری تفاوت دارند. در این پژوهش مدل واسطه الکترونیکی سالمن (2004) به عنوان مدل ...  بیشتر